Usch!

Har nyss suttit med en läxa i 2 timmar. Vi brukar aldrig få läxor på media, men när vi väl får dem är dem inte nådiga. Sen har jag och Petter en filmanalys vi ska göra också. Men men, nu fick jag sluta tidigare på grund av läxan och fick sovmorgon imorgon så jag börjar 13.05 och slutar 14.05, en lektion. Känns så jäkla gött att veta. Idag blir det troligtvis en fotorunda, eller kanske Hemlingbybacken, det är ju tävling där i helgen, cykling fredag söndag, och på lördagen är det skaeteboard nere på nybyggda anläggning vid gävlestrand. Så ihelgen kan ni vänta er bilder Fredag, Lördag och Söndag. Kommer få ladda batterierna varje kväll, hehe! Nu ska jag gå från datorn. Trött på denna skärm.



Så såg det ut förra gången det var tävling. Denna gången blir det mycket fetare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0