Underbart väder, fototur?

Hejsan alla fasihon-lovers! Så hade jag sagt om detta var en modeblogg, vilket det inte är. Så jag får säga, Hallå Livsnjutare, för det är vad ni är. Tror jag, aja, slutmumlat nu.
Soft dag, sköna ämnen skön sol. Ringde GD och dem skulle skicka en faktura till mig vilket betyder DOLLARS. Ka-ching kommer det låta i kassan. Schönt!
Vädret är nu underbart och en fototur är det värt, men jag sitter med en jädra ryggsmärta så det blir ingenting för mig. Segt! Nu får jag helt enkelt sitta inne och vänta tills solen går ner och ta lite sköna bilder. Ikväll är det hockey, Brynäs-Timrå, jag har ju Brynäs varmt om hjärtat eftersom man är uppvuxen med det. Men Bajen har ju egen ishocketförening så det är väl den man kommer följa, dock över internet. Känns inte värt att åka ner till Stockholm för att se Division 4 hockey och det sänds ju inte på tv. Aja, bilder på lite allt möjligt kommer ikväll. Värt att kiki in. Har sett att statistiken har gått bra på slutet, kul, tycker det är lite dåligt med kommentarer dock. Hehe



Vill tacka Kalle till höger för utlåning av hans digital-box!

Kommentarer
Postat av: charlotte

tack så mkt :)

2008-09-25 @ 21:18:33
URL: http://charlotteholst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0