Sådär!

Först och främst, tack till alla igår för massor av Grattis-kommentarer och grattis-meddelanden på facebook, mamma, pappa och Sofie för presenterna! Det var en perfekt födelsedag! Fast i helgen kommer släkten! =)

Nu var APU-platsen fixad, perfekt. Fick på stället jag ville ha med, Gävle Partiaffär, blir sweet, ska fota lite, dokumentera och sedan göra något av det, vad har jag itne bestämt och skulle spåna på det i veckan! Blir nog bra de där tror jag eftersom jag nästan känner alla dem som jobbar där nu, och det är ju perfekt!
När jag cyklade dit regnade det och jag blev grymt oladdad att sätta mig på cykeln, men men. Snart ska jag vidare mot kusin där det väntas foto och kanske en kopp svart? Hoppas iaf!



Det är skumt det där, den där låten älskade jag när jag var liten och kunde hela texten, kanske var 10 år, och nu, 7 (höhö) år senare är den lika bra igen! Går på repeat här hemma!

Nu blir det ett ärende till Ica Maxi för att köpa en grejj, vad får ni se sen!

Kommentarer
Postat av: emiL, kusin

HEEEEEEJ

2008-09-02 @ 15:26:46
URL: http://em0e.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0