Länge leve 50mm gluggarna!

Så sant som det är sagt Pontus, jag älskar mitt 50mm objektiv. Då  menar jag verkligen älskar med, det är så jäkla roligt att fotografera med, idag har jag strösat runt inne och haft Einar runt halsen, han är min vän. Måste döpa 50mm också, det här funkar inte. Haha.
Inatt sov jag så jäkla dåligt, kanske 5 timmar på hela natten. Hatar myggor, så mellan 04.50 och och 05.20 åt  jag smörgåstårta och drack trocadero, fotade lite. Jag är nog inte frisk, men denna gången var inte kaffe boven.
Nu funderar jag på att dra på mig en mysig tjocktröjja och glida ut i skogen. Så kommer det lite pics ikväll. Det blir mer och mer en fotoblogg det här.
Imorgon blir det stan med kusin Emil efter skolan, det blir shoppa för pengarna jag inkassera igår. Det ryktas om en ny dator är på väg med, vad säger vi då? SWEEEEET.



Like it!

Kommentarer
Postat av: K

skön låt

2008-09-07 @ 14:38:19
Postat av: simon

Fxu6rk" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=aBLTFxu6rk

2008-09-14 @ 01:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0