Jag vill äta upp min tvål!

Imorse när jag kom ut i duschen gjorde jag den vanlig saken, torka mig, tvätta ansiktet, vänta lite. Nu tror ni jag är dum i huvudet om jag tvättar ansiktet efter duschen men det är såhär att när jag duschar tycker jag inte duschkrämen luktar nå gott så jag tar alltid vanlig tvål/super-tvål som är min, då luktar man väldigt gott. Så, tillbaks till riktiga saken, jo så gjorde jag min vanliga runda och såg en rosa tvål, som såg så jäkla god ut, jag ville ta en tugga och provsmaka den. Gjorde jag det? Jo faktist, det var väl inte lika gott som det såg ut men men, man kan ju inte få allt, bild på denna skapelse kommer senare. Nu ska jag ner på stan och bränna pengar, Gucci, "Det har ni inte råd med där ute i stugorna" Style-by-mats Mats!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0