Hemma efter skolan!

Sådär, kom väl hem för en halvtimme sedan! Idag i schemat stog svenska och 4-timmars foto på schemat! Svenskan sjöng dem för mig på min begäran! Haha, sedan på foto gjorde vi sjuktbarnsliga saker sedan fota lite. Hängde ute i boulongen med Emil, det var riktigt kul!
Så i skolan hängde vi på 1000apor. Haha, kan vara världens bästa hemsida. Där hittade vi iaf denna sjukt roliga film.



Hahaha! Älska Phil Collins med!
Stefan och jag traskade till Konsum Eken idag där jag fick en GB Sandwich av Stefan, han é bra go han! Så nu ska han få en present av mig någon dag, i efterskott, jag glömde bort hans! 1 juli, haha!

Aja, ska nog fota lite idag så då kommer det bilder, sedan dagens outfit med, Nu ska jag glida runt på youtube. Vi höres!

Kommentarer
Postat av: erika

Grattis! =)

2008-09-01 @ 16:12:39
URL: http://erikaklang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0