Fashion!

Detta var ju inte så underhållande bloggdag, men det är sånt man får leva med. Idag hade jag inte orken för seriösa inlägg. Men som sagt det kommer, lugn bara lugn. Bilderna kommer med, haft sjuka problem med internet där jag laddar upp bilderna. Och videoblogg kommer det med, kanonkul!

Idag har väl man gjort pinsamma saker, ingen jag tänker nämna i bloggen. Hrmf, annars så har det varit trevligt. Men jag vill läsa en bok. Ja, en riktigt bra bok. Men det kan jag inte, för vi har inga bra böcker nämligen. Känner suget efter en bok du inte kan släppa ögonen ifrån, Hrmf!

100apor är en sida jag gillar. Dem har humor för mig, Style-by-mats Mats är bäst, utan tvekan. GAH! Han som kusin nämnde har schön fashion! Aropå fasihon beställde jag kläder idag, en vindjacka och en tjock-men-tunn-tröjja. 2oo kronor gick kalaset på vilket var ett kap! Emil kusin köpte en väska, sedan lika som mig för 3oo kronor, billigt fashion gillar vi folket. Nu blir det sova bort denna halsont som har tillkommit mig och stoppat mig från att hålla konditionen uppe, jag vill ut i spåret, nu,nu.

Höll nästan på att glömma. Min syster har tagit körkort idag! Superb, nu har man skjuss lite då och då. SCHÖNT! Så nu Simon.S blir det hämta dig sedan kladdkakemaraton.

Kommentarer
Postat av: ronnjan

ja , jag har kikat lite på den , men vet inte om jag vill ha kompakt kanske =)

2008-09-13 @ 10:36:24
URL: http://rsd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0