Dålig uppdatering igår!

Ber om ursäkt för det men när jag skulle ta mig i kragen och blogga så funkade internet på stordatorn och Sofie hade laptopen inne hos sig så det fanns inte så mycket att göra åt saken! Men men, hur som helst var dagen trevlig. Först var jag ner på jobbet,( wiho ) och pratade om vad jag ska göra på tisdagar när jag är där. Jag ska fota lite och sånt åt dem! Blir trevligt. Sedan åkte jag till en nyvaken och nyfriserad emil som hade fått en helikopterplatta på huvudet! Det såg inte dumt ut, bilder kommer i eftermiddag. Vi sänkte lite kaffe, kakor och mackor och sedan hade photoshoot! Därefter var det hem till Hemlingby för att möta Sara vid bussen som åkte hem vid 9-tiden. Mycket trevlig dag.
Idag står idrott med sovmorgon på schemat, sweet! Sedan lite Mediekunskap som jag skulle kunna vara utan! Men men, vi hörs i eftermiddag då lite bilder från gårdagen kommer!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0