Blogg på kvällskvisten.

Inte ofta jag bloggar såhär sent, men har man druckit 4 koppar kaffe på en dag är man ganska pigg, jag som är extremt koffein-påverkad. Så det blir nog ligga och läsa Gossip-girl ett bra jävla tag innan jag sover. Hängde hela dagen med kusin emil idag! Mycket trevligt och sådana dagar uppskattas, vi gjorde allt möjligt, snack skit, fikade, rensade garderober, hämtade paket på posten. Sedan pynta vi hans rum som jag är grymt avundsjuk på. Speciellt garderoben, vi rev ut allt massa skit och rensa, kolla på bilder och hitta massa roliga saker så vi fick skratta. Jag gick inte lottlös, en hoodtröjja som kan vara skön att softa i, två paket golfbollar och en GAIS-tröjja, hah(?), Evelina i klassen ska få den.
Så nu när jag är kaffe-speedad ska jag grejja på rummet och fixa lite med b.la garderoben och lite tjafs. Kanske kommer lite bilder. Hade som sagt APU idag, typ som prao, så när jag säger jobbet är det "prao", men ändå jobbet, för jag jobbar ju där på somrarna. Hehe, och det är fan världens härligaste plats att vara på. Skämtsamt hela tiden, alla driver med alla och soft miljö. Idag käkade jag frukt, drack kaffe, åkte bil och fota. Liksom, det är ju way-bättre än skolan. Fotade lite frukt bilder, kan posta dem imorgon, men jag vart inte så nöjd så jag ska ta nya bilder, vart tråkig miljö liksom.

Imorgon ska jag försöka göra en fototur. Vi höres imorgon alltså, då inte lika gles uppdatering, kanske kameran följer med till skolan.



Nu; pilla med garderoben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0