Jag kommer bli grym som vuxen

Det slog mig nyss, jag kommer bli världens bästa farsa och make. Shit, jag och syster är ensam hemma och lever satungar i huset. Men nu innan jag går och lägger mig har jag torkat köket, plockat smutstvätt och disk, fixat till i vardagsrummet. Och jag ser fram emot att bli vuxen, ha min egna bil, mitt fina hus och den perfekt familjen.
Nä, jag tar det som det kommer men jag ser fram emot det. Ska bli roligt, få se hur hårt far och mor har haft det med mig och skitsyrran. Nä, nu var jag ironisk. Vi är änglabarn, fallna från himlen för att skapa fred på jorden!
Nu ska jag läsa bok och sova som den ängeln jag är. Hörs imorgon

Kommentarer
Postat av: Sandra!

Hej!



Vill du tjäna extrapengar på ett väldigt enkelt och kostnadsfritt sätt? Registrera dig då här:





http://pengargratis.se/?r=1332





och börja samla poäng. Det är väldigt enkelt och helt och håller gratis. Du får sedan dina pengar insatta på ditt konto eller om du vill i ett brev på posten. Nu finns även en tävling för medlemmar där man kan vinna en bärbar dator. Du har inget att förlora på detta, du kan endast gå plus!



Lycka till!

2008-10-08 @ 14:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0