Äsch

Vet inte om jag tappat stinget eller om jag bara är lite deppig nuförtiden? För jag bloggar inte mycket men det spelar väl ingen roll. Ingen som verkar saknart :) Idag åstakomm jag och kusin ingenting på våran fotolektion utan svävade runt i Gävle och gjorde gatorna osäkra med vita faran! Som sagt har kusin ett körkort som gör fotolektionerna roligare då vi har mycket mer tillgängligheter men detta verkar inte vi bry oss om utan slappar runt, illa. Men men, sånt som händer, man har sina svackor. Imorgon ska vi göra arbetet vi inte gjorde idag, det blir foto för hela slanten och digitala kommer nog även hänka på i baksätet på Hondan. Just nu sitter jag och lyssnar på musik och gör lite anteckningar i mitt block. Handlar om foto och mer säger jag inte!

Kommentarer
Postat av: Annika

hejsan:) hittade till din din blogg genom en kommentar från dig på Kissies blogg,och sedan dess har jag fortsatt läsa den. Keep up the good work :)

2008-11-11 @ 20:36:41
URL: http://annie016.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0