Ny plats

Skåda, för första gången ett blogginlägg från crib-simon! Underbart, kollar man ut över mitt rum ser man en säng, nattygsbord, hylla, bokhylla och da-toren! Soft, sitter och klämmer pappas underbart goda Kyckling-lasange och dricker en loka päron som smakar som ett stickigt äpple, konstigt jag vet.



Har även få¨tt hem moppen som är gasklar, känns ¨på något sätt helt fel att köra moppe nu, haha, men otroligt skönt när man är trött och en godispåse är inbjudande. idag kommer mina mostrar hit med deras hårda killar. Min kusin Emil ( http://em0e.blogg.se ) kommer ochså hit, han är ochså ägare av en Nikon d80 så bilder kommer troligtvis.

 summer ?! JEAS!

Nu ska jag duscha och invänta min kusin sedan blir väl något, kommer mer inlägg! Tjing!=)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0