Kväller

Nu har dagen gått förbi och mörkret har lagt sig, sitter med en bok i handen, "Tornet" skriven av Richard Martin Stern som pappa tipsade mig om att läsa så visst tänkte jag så nu ska jag börja läsa den, igår läste jag ut Linas kvällsbok 2, den var faktist riktigt bra, har sett filmen på 1a så läsa 2an blev inga problem. Gillar att läsa, känner sig sofistikerad, haha! Nej men jag kör bildupdaten imorgon istället, kände inte för det ikväll!

Blev bara helt lugnt ikvä'll vilket är skönt, imorgon blir det skola för jag ska framkalla bilder och fixa och trixa till slutprojektet som ska vara klart i veckan, ligger rätt bra till jämfört med vissa, haha. Aja, skriver och fotar och lägger upp imorgon!

Puss, liten kvällsbild av det som komma skall!

image406

Jacob Gustavsson och Lars Ililis i Dalarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0