dags för inlägg

Ja nu kom det igen Daniel men mitt internet funkade inte på hela dagen efter det där inlägget så jag ber om ursäkt för det, håhå.

Tänkte ladda upp massor med bröllopsbilder nu, dock oredigerade, har en del att göra om man säger så.

 Outfit!

 I kyrkan, Knut ser inte ut átt ha alltför roligt

 "I do"

 Började snöa ris

 Far var toastmaster,

 Traditon!

 Fredde! Kvällens höjdpunkt utan tvekan ! =)

 Klart grabben ska ha tårta!

 Vad tycker vi om Gnaget? HAH!  Han visa det och det gjorde min kväll ! =)

 Vad tycker vi om Bajen? Partyfredde!


 Kusin vitamin!

 Kusin och kusin, jo det är jag! =)

 Bruden och brudgummens föräldrar + Kung Knut

 Oscar mitt kusinbarn


Laddar upp lite fler bilder imorgon, typ bröllopskort, (KANSKE) men lite party bilder hehe,
Nu äre fotboll, Sverige-Slovenien

Imorgon iskolan ska jag dit 8, lämna in ett papper sen åka hem, fick tydligen inte lämna in det imorgon, haha!

Kommentarer
Postat av: -

Nä, inte blixt på bröllop...

2008-05-29 @ 09:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0