Snö!

Ja, nu är det massa snö här i Gävle och enligt nyhetskällor ska det bli snökaos, precis som 1998, fyfan vad det skulle vara bajsnajs! För då skulle jag få feta puderbilder och det skulle vara katastrofalt apbra, det behöver jag:)
Har varit i Kungsberget idag men det var inge kul förutom att hänga med några personer =) Det var hårt, kallt, isigt och allmänt ovärt.

Skrev ju inge igår och ber om ursäkt för det, men jag var med Simon och Daniel och vi drog på trevligheter till Valbo där Madde hade lite partaj, fotade inget så inga bilder kommer, men snart kommer Daniel och vi ska kanske hitta på något som bio eller liknande, sweet=) Ska duscha nu och så men jag skriver mer sen eller lägger upp någon najs bild om jag får någon på snön=)

Pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0