Skriva

Tänkte nu skriva ett långt inlägg med lite text eftersom som folk klagar på mig att jag bara laddar upp bilder. Asså jag har sjukt svårt att bara sitta och skriva om grejjer och eftersom det inte hände ett SKIT om dagarna när man inte är med i MUF eller har sveriges största blogg så man får gå på massa intervjuer och sådana saker. Ja ni förstår nog att jag snackar om blondinbella, kensa, kissie och alla dem där. Nja, måste ut och göra roliga saker på vardagarna och inte bara sitta här som ett ensamt miffo med mig själv och mina spel.

Nu har jag kommit en bit men det börjar ta riktigt stopp på vad jag ska skriva om..... Alla som läser detta borde lyssna lite på BWO - Chariots of Fire ;D Sjukt bra låt..
Ikväll är det kustbevakarna på 5an, det ska jag se, älskar "brat Nisse" Håhåhå, funderar på om jag ska ta och gå ut och fota lite.. inte så sugen men har ändå inget annat för mig. Ja, så får det bli. Hejssvejs era läsare, ungefär 100 st:D WOHO!!! Ni ska bli belönade, ska köra en tävling framöver hahaha, men frågan blir om vad hehe.

Kommentarer
Postat av: K usin Marie o Knutte

Hallå där!!Vilken sida. Roligt att läs dina inlägg. Knutte hälsar att vi kommer över snart och busar.

2008-03-14 @ 09:07:04
Postat av: Siiiiiiiimon

Jaaaa gör det;D

2008-03-14 @ 09:28:15
Postat av: Jassie

klagar?? du ska inte skriva mer & ha mindre bilder. Den är bra som den är!:)

2008-03-14 @ 11:39:47
Postat av: Anonym

nej, inte mindre bilder. mer bilder! :)

2008-03-14 @ 11:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0