sådär..

..nu rullar internet igen, Perfekt! Och en sak som är ännu mer perfekt, jag fick tillbaka min blixt idag, EFTERLÄNGTAT!!!




Porr! =)
nu kan jag fota massor igen, mycket roligare när utrustning är komplett, har börjat..... shit nu skulle jag skriva nå, jävlar vad jag glömde bort. Haha, jo nu kom det, har börjat kolla på lite nya saker=P Så var det, bland annat objektiv, mums! måste jobba ganska mycket till då, men men =)



Min kusins killes bil, gammal golf G1;a ommoddad, råfräsch, ska ta lite sjyssta bilder på den sen =)
Sweeeeeeeeeeet,

det var alltför idag tror jag, imorgon ska jag upp vid 10, ut och springa med Jacke, sweetness, röra på sig, VÄLBEHÖVLIGT, det är nackdelen med sommarlov, man äter en massa glass och skit, fast idag har jag käkat Passionsfrukt faktist, mycket gott. Lätt en liten "godispåse" med Passionfrukt, meloner, kiwis, morötter och dipp imorgon,

aja hörs imorgon och säkert lite bilder, gó-natt =)



Målar och sliter hemma,

Kommentarer
Postat av: boris

sååå jäla porr med batterigreppet =)

2008-06-27 @ 22:51:09
Postat av: L

Sött^^

2008-06-28 @ 02:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0