ny..

..äten, åt nyss en bit mat, vart Fläskfilé och Ris, mums, till det avnjöts en Ramlös Skoghallon iskall. Ännu bättre,
fotade maten hehe,



lite béa sås med gjorden susen!
Sedan rådde det lite förvirring runt min nya mus och musmatta och frågan var hur jag kunde spendera pengar på det men det är ju helt fel, fick det av pappa som han hade fått av sitt jobb satt,



en mussmatta med miniräknare, perfekt vid matteproblem, haha. =)

Satte och surfade runt nyss och lyssnade på some good music. Kom fram till "Heartbeats" som många känner igen från Sony reklamen med studsbollar och "José Gonzales" men jag fick reda på nu att "the Knife" har orginalet som jag inte trodde, mycket bättre är den med "the Knife" med, =)



Råsjysst musikvideo med! =)

Var även ute och åkte vattenskidor idag, skulle haft med en polare men jag ringde och ringde och fick inte tag på honom så då följde min kusin med och fotade, har ni tur kommer dem redan ikväll =) Annars imorgon =)

Hörs väl kanske ikväller redan annars imorgon, Puss =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0