mist en barndomskompis i en bilolycka..

..har jag inte gjort idag men gud vad det kunde hända idag, körde moppen liteförfort när jag skussade Micke och var påväg och köra raktåthelvete men han märkte inget och det var jag tacksam för, jävligt nära..
men men, vi badade, skönare i poolen än på land nu, mys. Kolla igenom bilderna från idag och det var inga som var roliga och ladda upp. Var inte Med Henke ikväll för hans mamma fyllde år så han firade och träffa henne men imorgon ska vi åka vattenskidor. Sweet, Einar kommer följa med under hela dagen så det kommer massa bilder imorgon,

Sitter och lyssnar på Ronny och Ragge nu, haha. Jävlar vilka idioter, stämning, kunder inte direktlänka som jag länka med en vanlig länk då:

http://www.youtube.com/watch?v=cGmbIWmKtkM&feature=related

haha! Nej nu ropar sängen efter mig och jag ska lägga mig. Hörs imorgon. Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0