jobb..

..igår och idag. Skrev inget igår, var så jävla trött. Men idag har jag fått jobbat lite. När jag är där får jag typ stapla pallar och jordgubbslådor, rensa jordgubbar, rensa ogräs och klippa gräs typ, lite allt-i-allo haha. Men det är nice! Cash som i Cashflow lix!! Sitter på mitt rum nu och funderar på morgondagen, kanske inte kan jobba haha. Spelade fotboll med Henkes lillebror Fredrik och sprang rakt in i hans jävligt hård hål med alla mina tår och nu har smärtan spridit sig runt hela foten. Men bäst av allt vore ju att jobba, need cash!

Har väldigt lite och göra nu, = inget att skriva om. Men kanske ska ut och fota lite och slänger upp annars fotar jag lite när blixten kommer från lagning,

och Allice, (om du läser detta), Har du fått bilderna?

Kommentarer
Postat av: Alice

Nej jag har inte fått dom ään....... slöfock!!

2008-06-19 @ 02:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0