hej..

..idag är det sveriges nationaldag, väldigt kul. Bryr mig inte så mycket förutom att det sitter flaggor på flaggstångar, vaknade idag halv 9 idag igen och radion spelade "No woman no cry", dock inte med bobban så jag blev lite ledsen då. Men därför har jag min vän youtube till hands när jag vill höra orginal.


mysigt,

ikväll kommer Henrik G hem, det blir roligt. Han ska bada i min poul tycker jag och visa vad han går för. Nej men det ska bli sjukt roligt att träffa skitungen igen. Bilder kommer,

Skriver mer inlägg idag med lite bilder, kanske inte 4 dock men något till iaf!
PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSS



Henrik in action, inte min bild, typ Max Resuiier eller något,

puss

Kommentarer
Postat av: Super Knutte

Hej hej! Morsan o Farsan är lite seg men i helgen tänkte vi komma förbi om det är okej?

2008-06-06 @ 10:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0