hej..

..på er, sitter här nyduschad och gosig. Ingen att gosa med dock, tabbe.
Aja var med Micke och Alex och spelade fotboll ute, sen POFF, så verkligen SPÖ-regnade det. Aldrig varit med om så mycket regn tror jag, sedan kom man hem, duscha och satte sig här. Trött i benen blev jag med, törstig med.

Och imorse skulle jag gå ut och springa men väcktes av ett stort svart moln och tusen regndroppar, sova till 9 sedan måla. Halv 9 ringer pappa, "Öh, Lasse ringde (chifen) och sa att du skulle jobba, åk iväg med dig skitunge". Så satte man sig på gamla bettan och trampa genom skogen ned till jobbet. POFF, fick rensa lastkajen, och det var inte lite, sedan kom Helsingborgare med jordgubbar och lassade av, kul att jag snackar grym Helsingborska ;)

Sedan cyklade jag hem och käkade, bada med Micke och Alex och sedan är vi tillbaks på ruta ett..

KANSKE kanske postar lite bilder ikväll, om orkar finns, pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0