Bilder klara..

..ojoj, har redigerat en hel bunt med bilder på Allice, men det gjorde jag igår, så idag finjusterade jag dem bara. Hon skulle tydligen ha dem till något jättehemligt projekt så jag vet inte än. Haha, det får hon säga, sedan fotade jag ett syskonkort på min grannar igår men det vart fel ljus i Jespers panna så jag får ta om det, hehe.

Idag har jag jobbat lite. Väldigt lite, var en slapp dag och fanns inte mycket och göra men jag har tjänat lite pengar iaf och det är jävligt gött och veta!

och igår då? vafan Sverige? Seriöst? orken eller energin fanns ju inte ens där. Vi vart UTSPELADE av Ryssland, dem KROSSADE oss.



vi var jättetaggade innan matchen men USCH!
nu glömmer vi det och tänker på annat, ska ringa mig ett samtal till joar och kolla om han vill cykla lite så kan jag fouta! Trevligt, skriver ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0