vaken..

.., ja, nu är jag vaken!
Sitter och lyssnar på RixFm och nu är det Amy Diamond, me like! Haha,
Såg att ni undrade om jag rökte, men gosh nej, har aldrigt provat rökt, vilket jag är sjukt stolt över! Solen skiner och det blir nog en lika dag som igår med värmen. Det gillas mycket starkt. Jakob kommer nog hit, men imorgon blir det ett riktigt bad iaf! Nu ska jag gå ner och sätta tänderna i en supergod macka sedan gå ut och lägga mig i solen!
Vi hörs allihopa,



Skönaste bröderna i stan!
föresten ska jag ge mig på designen, alldeles för mörk och tråkig,

Kommentarer
Postat av: Therese

nej men inte behöver du ge mig någon inflyttningspresent heller! :D

2008-07-27 @ 15:12:22
URL: http://theresaan,blogg.se
Postat av: stylefile

helt rätt grabben, det blir deppigt med svart. Jag gav mig på kategorierna idag, gjorde några simpla men orkade inte "placera" alla inläggena på sin rätta plats.. Det kommer vell :)

2008-07-27 @ 21:05:46
URL: http://stylefile.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0