Hej..

..alla glada, och ledsna, kanske lite sura men vi får hoppas inte. Jag är glad, som alltid, det är jag när solen skiner och sommaren står och säger hej utanför, så sweet!

vart lite frågetecken runt golfbollarna, jag har inte köpt dem. Jag har hittat/fått. Sådeså, nu har vi löst den lilla biten!
 sitter här och dunkar "Vittring" med Magnus Uggla, han é bra cool han, det enda felet är att han är gårdare, asså, Djurgårdare, eller apa som man säger =) Och ikväll har Bajen match. Det är najs, då åker flaggan fram, halsduken på bajentröjjan på, sen är det bara hålla sig undan! Funderar på att beställa en liten grejj från e-shopen, en liten små-rolig grejj men det känns ändå onödigt. Aja, undra vad kvällen bjuder på då, kanske lite film? Kanske lite bada? Aja, den som lever får se, som jag brukar säga,

aja, vi hörs, Hejs=)



sry girls, its true


Kommentarer
Postat av: Anonym

wohoooo

2008-07-28 @ 20:56:10
Postat av: erika

sandman med på bilden va?

2008-07-28 @ 21:02:27
URL: http://erikaklang.blogg.se/
Postat av: Erika

jäkla snygg bild :D

2008-08-03 @ 22:10:00
URL: http://erikakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0