Dator

Idag kom jag hem från skolan 20 i 5, hade planerat ta värsta bilden som jag skulle fixa till men eftersom våran lärare inte lät oss gå tidigare får det blir imorgon. Jag la mig i min säng och inväntade 2 repriser av Simpsons, efter halva 2:a avsnittet ringde jag pappa och frågade när han kom hem. Då var han inne i stan och hämtade datorn och hujeda mig vad glad jag blev. När Far kom hem med en står plåtburk tog jag den ur näven på honom, kopplade in 31 tusen sladdar där dem skulle vara och satte mig och rediger 182 st skidbilder och det var svinkul. 

Försökt ladda upp några men det ville sig inte så det kommer imorgon. Kanske den där bilden med. Nu ska jag se på Gosipp girl, MISSAT 10 min,

Stay tuned

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0