Julafton 29 minuter

Om 29 minuter som min klocka visar kommer jultomten slänga sig ut på sin släde för att glädja massa barn. I dessa juletider har jag önskat mig en ny Extern hårddisk, en bok, ett stativ med tillbehör och aktier. Inte mer helt enkelt, :) :) Det bästa med julen är ju helt klart alla filmer som rullar dagarna långa, supermysigt. Tycker julen är lite överskattat med alla presenter hit och dit! Och ni fattar nog att mitt vanliga internet är rätt dött så jag får låna pappas vilket resulterar i textinlägg.

Hörs vi inte imorgon får jag önska er alla en God Jul

Kommentarer
Postat av: David - versatile photos

Jag har en som är 17 (hon) och en som är 30 :p

2008-12-23 @ 23:48:50
URL: http://versatile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0