En bild, en text, en beskrivning



Far knäpper upp en öl och slår i en whiskey, vet ni vad det betyder? Brynäsvinst! Härlig sista period iaf. 2 första var ju som att gå på damidrott. HÄHÄ, nu ska jag sätta mig med ett SKOLARBETE, det är ovanligt för oss som går media. Imorgon börjar jag klockan 1, slutar klockan 2, innan skolan blir det lunch på Läkerol arena med pappa och syster, blir nog sweet. Mja, kanske nämnde det där med min skoltid men det gör nog inget, så blir ni lite mer avundsjuka.

Kommentarer
Postat av: Agnes

Fan va najs. Men jag har inte nå fina bilder som jag har tagit så det fick bli på oss ;)lite ego . haha, men det gillar dom !

2008-12-05 @ 00:13:18
URL: http://agneslangerth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0