Vilket jävla väder.

Ja fyfan, det är ju nå sjukt vad deppig man blir och har tråkigt när det regnar ute.
Jag och far var ute nyss, så körde jag lite bil. Sedan åkte vi ner till stan och köpte en putt-kopp som jag nu har på rummet så jag blir bäst att träna puttar, haha =)
Sedan var nästa spår till Ica-Maxi där det skulle handlas, jag köpte en godispåse! Första gången på 3 helger, det var det värt, den ska jag ha ikväll och se på någon film, tänkte ladda ned någon. Några tips ? Var lite schysst och säg någon i kommentarsfältet, är uppskattat!

Nu vankas det mat och sedan putta lite, haha! Kommer kanske någon bild ikväll på bravaderna om jag är snäll! Men nu ska jag gå, laddar upp en låt. 

 

Är egentligen inte så mycket för Hip-hop men denna var fasiken skön! Enjoy!



Watch it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0