Hemma!

Riktigt jävla roligt hade jag ikväll med Therese och Erika. Sköna tjejer, saknade som fan! Man har alltid roligt med dem. Speciellt när dem är tillsammans också. Asså, inte som par men ja ni förstår. Kvällen spårade ett tag, haha. Jag satte på mig en tubtopp och Erika mina kläder, eller jag menar Erik! Har jag otur finns på filmklipp och bildbevis. Haha, aja, kul när alla bjuder på sig själv.

Aja, hade inte mycket mer att säga. Vi får höras på morgonen. Ska stiga upp vid 9, vid 10 kommer Kusin med fru och barn, kanske tar någon skön (eller juste, det heter schön,) bild. Tror Maria ville bli fotad, hon é gravid! sweet, aja, pusskrams



gammal bild, Kul och kolla! =)


Kommentarer
Postat av: Erika

ja vilken toppkväll :D

det får vi göra om!

2008-08-24 @ 01:53:44
URL: http://erikakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0