UPDATE!

Update nu från allt möjligt till ingenting,

Igår vart det en heldag med fotboll med Micket, först spelade jag och han på fotbollsplan 200 meter härifrån, Det är sjukt kul faktist. Sedan åkte vi hem till mig och såg på Gefle IF-Norrköping, haha helt sjukt att jag tippa 2-0 Johan Oremo båda målen. Men den viktiga matchen är ikväll! Hammarby - Gif Sundsvall, HEMMAPREMIÄR, blir sjukt kul, jag kommer sitta bänkad i soffan, men vid tio i 7 ska jag ringa Anton, en kille i sthlm som är på matchen och ska lyssna trycket, han är med i tåget från Medborgarplatsen till Söderstadion, uppskattat att 8000 pers kommer gå med och sjunga, kanske ringer nu för att höra.

Idag i skolan gjorde vi inte så värst mycket. Jag och Stefan hade nationellt prov i Engelska, gick faktist bra tyckte både jag och Stefan plus en helt okänd lärare som skratta åt oss då vi börja diskutera Råttorna (aik) och kunglaget HAMMARBY! Haha det var roligt iaf, sedan åkte jag hem med 3an och fick gå förbi stigen där en kvinna har dött vid skogen i Hemlingby. Tycker det faktist är jätteläskigt att det har legat ett lik i skogen där jag cyklar nästan varje dag och man inte har tänkt på det. USH, när jag och Micke cykla till Maxi igår stog det (troligen) ett par anhöriga och tände ljus och la blommor. Många barn och några vuxna. Tyckte det var riktigt hemskt att cykla förbi då och kollade inte så mycket för att försöka visa respekt.

Aja, Nuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ska jag ringa Anton och LADDA bajset som in i helvete! Vinner dem inte idag går jag inte ut från huset på en vecka!

image326

Foto: Petter Lindqvist

http://www.petterlindqvist.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0