Tyvärr måste jag hata lite,

Ja, människor får vara som jag vill men en person jag inte tål är Alexandra Nilsson ni som är kissie fans borde nog inte läsa det här men om ni gör det så bryr jag mig inte för jag står för vad jag säger. http://kissie.blogg.se, Hon tror sig veta allt och det hon gör är rätt. MEN, hon har sina "Videoinlägg", för många inlägg sedan sa hon "Jag är emot fett, helldre ett kilo för mycket än för lite, men nyss åt jag en lussebulle och ska äta pepparkakor snart", liksom?! Sedan för något videoinlägg sedan när hon säger: "Ja ni ser ju hur spiknykter jag ser ut att vara?! Haha aja, bjussar på den hörrni!" och i filmen filmar dem några snubbar och sedan säger hon , "jag har hört att man får filma och fota andra" och mumlar vidare, hon komenterar "Nope, det är hur lagligt som helst att filma/ fota en annan männsika." och sedan på kvällen hände tydligen något och nu säger hon att hon inte vill bli filmad osv. och att man inte får filma andra ? jag menar, hör hon vad hon säger?!. Är tjejen bara blåst eller ändrar hon åsikter jävligt ofta? njä, jag gillar henne inte!

Kommentarer
Postat av: Therese

hon är FETT blåst!

2008-04-09 @ 17:05:34
URL: http://theresaan.blogg.se
Postat av: mi

haha fett dubbelmoral, som patricia

2008-04-10 @ 13:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0