Tidigt

Ja, idag slutade jag sjukt tidigt, kl 11, var som en dröm att komma hem då, åkte till Maxi och köpte föda. Blev ost&skink schnitzel och två loka + en plopp, soft =)

 Så jävla gott

Gjorde ingenting vettigt, orkade inte gå ut och springa i SNÖN ?! som har kommit nu under dem två sista dygnen, ååååååh vad sur jag blir, då är ju vattenskidsäsong ännu längre bort..

 

Har inte hänt någonting speciellt under veckorna, matte test imorgon och våran riktigt lärare har inte gett oss en genomgång, måste vi ha, vi är helt sämst våran klass på matte, finns bara 4-5 st som är bra på ca 23-24 pers, det är så det ska vara har jag hört!



Ikväll är det fotboll! GAIS-Hammarby, borde bajen vinna men var inte så säker,

I helgen blir det Kläppen med Jönsson och Daniel Swanbeck. Kommer bli helt sick, är ju SM där uppe i jibbing, svenska mästerskapen alltså, vinnaren får 7000:- och en plats i en stor tävling i Sverige som heter "Stadium Winter Jam". Världens bästa åkare tävlar där, aja, ni får vänta er en FET update på Lördag/Söndag, beror på när vi kommer hem om jag har orken att sätta mig och redigera. Kommer GARANTERAT bli videoblog 5# där uppe, stay tuned on that my friends.

 Kläppen my friends,


Nu luktar det mat och jag ska gå och äta,´Skriver mer efter/under matchen,

Tjing!!! =)

Kommentarer
Postat av: simon

låter fräsigt, ser fram imot videobloggen =D!

2008-04-10 @ 18:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0