Skor och text

Först och främst, FRÄCSHT läsarantal igår, me so happy, fortsätt så, mycket roligare då! men nu, mina damer och herrar, jag presenterar................ ETT BLOGGINLÄGG!

JA! Fick hem mina nya skor nyss, fresh var dem och jag är jädrans nöjd min kära läsare. Åkte till OKQ8 och ser att min tjej INTE står i kassan utan det är skägg Andrej som jag kallar honom, han är med trevlig. Fick ett paket och åkte hem, rev och slet och Einar kom fram och dokumenterade hela historien så tacka Einar för det ni ska få se.

 Paket..

 Som innehöll en Cali-bag och ett par skor =)

 Och ett klistermärke till P.I.M.P master Simon =)

 Me happy och nöjd, pissar på Adidas Gazelle! HAH! =)

Skolan då? Jo den rullar på fint, byggde liten fotohemsida idag som blev klar, ska finslipa den fula designen jag har haha! Jag och Pontus stannade kvar och jobbade med våra, hans var med P.I.M.P men han är mer töntigt med men gillar han ändå. Puss puss Pontus =) Kommer länka sedan när den är publicerad, blir crazy!

Men nu ni, 23 minuter kvar, sen så, HAMMARBY-Elfsborg ikväll! Hemma på Söder, kom igen nu det här vinner vi bajen! Kommer uppdatera i halvtid och efter matchen! Happy eller inte? Happy hoppas vi på! Grymt fint väder men Sulan och Lolo är skadade vilket är tråkigt men vi tar dem endå nu! ÅÅH HEJA BAJEN! HEJA HEJA HEJA HEJA HAMMARBY!

Nu ska jag iväg och ladda, hörs sedan!

image377

Foto: Petter Lindqvist

KOM IGEN NU BAJEN!

Kommentarer
Postat av: Therese

jag är kär i dina skor!

2008-04-23 @ 21:50:28
URL: http://theresaan.blogg.se
Postat av: Niklas

Så jävla snygga skor simon! =)

2008-04-24 @ 15:44:58
URL: http://tm8.blogg.se
Postat av: janina

andrej e min brorsa om du ville veta :P

2008-04-24 @ 17:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0