Morgon

Japp, tog mig en riktig skön sovmorgon nu =), till kl 9, var riktigt skönt att få sova ut lite, ska ut och spurta lite snart =) Igår kom min kusin över med sitt barn och kille och hälsade på , trevligt trevligt, vi planerade lite saker till deras bröllop =) Och att pappa och hennes kille Kalle (han är råtta, usch) ska åka ner till tysklan sista april och köpa öl, sprit, vin och lite stuff, haha, kommer lätt fota dem när dem kommer hem med släpvagnen med allt, =) Plockade fram Einar som jag har döpt min lilla barn till (Kameran) och kände lite på honom,





Sist, men inte minst;D

image344

Så vackert mina läsare, så vackert, grabben ÄR mycket uppfostrad, trogen Hammarbyare kommer han bli. Kalle kommer ju få en fin bröllopspresent av mig iaf ;)

Är ju ledig idag vilket är underbart! Sedan ikväll äre Hammarby-Aik, ska tillbringa kvällen på O'learys, men skriver mer innan jag åker dit, på dagen ska jag nog vara med Micke =)

Tjing =)

Kommentarer
Postat av: syster

knutte kunde inte vara finare än hammarby kläder måste jag erkänn :P

2008-04-15 @ 13:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0