Inte skrivit

Nej det har jag inte, har inte orkat för det har inte hänt ett skit, bara suttit och spela dataspel och gått upp i vikt, inte vad jag behöver just nu jao =) Ja ni, finns inte skitmycket att säga, fotbollsdag idag

trelleborg-HAMMARBY kl 15. (Ja jag ska se)

GIF-aik kl 17. (ska halvkolla, HATA GNAGET)

Ja ni, ni undrar väl hur jag blev Hammarbyare? Det är såhär att min Pappas kompis som jag typ hade som förebild höll på Hammarby och det blev det ju självklart dem för mig med, sedan höll min sjukt bra barndomskompis Gabriel ochså på Bajen och då blev vi både Bajare, sedan i 4an var jag på mitt första derby, Hammarby-aik, aik vann tyvärr med 2-0 men det jag kommer ihåg bäst var efter matchen vid södra läktaren på Råsunda en kille som kom ut i bara grönvita färger och sjöng "Skit i tabellen för Bajen bäst ändå, ja Bajen bäst ändå" och det är såsant. Hammarby vinner inte mycket titlar men dem är bäst, även om dem inte ligger 1a i tabellen!

Så nu ska jag fråga pappa om vi ska köra lite bil och handla lite läsk (borde inte) till matchen och sätta mig. Trelleborg borde vi vinna mot!

Barnet på bilden jag jämt lägger upp är mitt kära kusinbarn Knut som är bäst, egentligen är hans fulla namn Knut-William, stenhårt namn enligt mig! . Hans farsa är en råtta (aik:are) och Knut måste bli riktigt uppfostrad och bli en av av alla Bajenfans han med. Så jag ska lära han vilket lag som är det rätta och vilket lag som är fel. Det är på god väg iaf!

image381

image382

Foto: Petter Lindqvist

Osså tar vi tre poäng!!!!!!!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅH HAMMARBY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0