I'm back!

Skulle ju köra 5-6 inlägg per dag nu men så byter blogg.se "plattform" vilket sög rätt hårt så man kunde inte logga in på 2 dagar och då blev det inge skriva och sjukt vad jag har tappat läsare, det ska ju inte hända! Jaja får börja skriva mycket igen som när jag hade många läsare, upp i det antalet igen, annars äre ju inge kul och skriva om ingen läser, tänker att ni har skrivit en tidning och ingen köper den? Hur skulle ni känna er? Näjuste, så läs vidare=) Aja inte det här det här inlägget är dedikerat åt utan det är SOMMAREN 08. WOHO!

Idag när jag kom hem fick jag värsta sommarfeelingen, satte mig i uterummet som hade gått och blivit 25 grader varmt underdagen, satt och lyssnade på alla fina ting som bara lät och inte störde, läste min bok "Linas kvällsbok 2" och bara njöt, var ju helt underbart faktist, fick sommarrysningar, och om två helger om det är över +15 ska jag be pappa fixa båten och ta första vattenskidrudan! =) Kommer vara extremt kallt i vattnet men fyfan vad värt =)

Tog fram min pojkvän idag efter skolan och knäppte några skott på "vårtecken"








Sådär, var lite bilder från dagens "fotografering".

Igår däremot var fotboll och premiären, Ljungskile-HAMMARBY(!!!), såklart
vann bajen fast inte övertygande och Ljungskile hade nästan hela första halvlek.
Ikväll är det mer fotboll, Roma-Man United, Den måste man u vinna men Roma är i
sjukt bra form nu!

Men vilket jävla väder, blir nästan tårögd, hoppas jag får en ny blixt snart så jag kan fota sjuka solnedgångskvällar med lite actionsport bilder =)

Nu längtar jag efter den RIKTIGT sommaren, sommarlov, sola, bada, fota och åka vattenskidor,
Jaja, skriver kanske mer ikväll,

Hejdå från en sommarsugen Simon



Kommentarer
Postat av: Farsan

Jävligt bra skrivet Simon. Man blir stolt. Hälsningar Farsan

2008-04-02 @ 13:18:43
Postat av: Evelina

Håller med Farsan ;-)

2008-04-03 @ 19:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0