Hemma

Kom nyss hem från en inte alltför jobbig skoldag, 3 lektioner och ett maxmål, haha, var väl inte så sweet men gott iaf, måste börja träna riktigt seriöst nu! Aja, Nu sitter jag och lyssnar på Johnny Cash, han är ju faktist väldigt skön, härliga texter och skön melodier, ladda hem 5 album inatt så ska lysnna igenom allt nu =) Just nu äre Solitary Man on, väldigt sweet. Sitter och kollar på lite skor på cybervärlden, tror det blir ett par Vans och ett par Nike SB typ, Fresh. Då får jag åka till OK och träffa min tjej =).

Ska snart ut och cykla med Pontus, Henrik, Simon och Christoffer. Kan bli riktigt sweet. Skriver och uppdaterar ikväll med en massa bilder och text=) Något att se fram emot!

Sedan 19.00 SMÄLLER det! HEMMAPREMIÄR på söderstadion! HAMMARBY- Gif sundsvall, HEJA HEJA HEJA BAJEN! Skulle vara riktigt skönt om dem vinner, dem är ju sjukt starka på hemmaplan! Sedan har vi våran 12:e spelare, Bajen Ultras! Dem kommer sjunga härliga sånger som går ut genom tv:n in i min öron och ut genom min mun i höga stämmor!

Aja, hörs ikväll! Tjing =)

Kommentarer
Postat av: soderpundarn

Dude matchen är på måndag !? Vilken match ska du se :P

2008-04-04 @ 17:08:03
Postat av: Simon

Men ALLA och det stod i matchgrejjset att det skulle vara idag?!:S ären flyttad?

2008-04-04 @ 19:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0