Chill!

Ja, nu är våren här, ska beställa en vårjacka snart tillochmed =) Är väl ca 7 +grader, inte så varmt MEN det är STRÅLANDE sol, inte ett moln så långt ögat kan nå. Helt sjukt chill, sen när man lyssnar på lite glad musik blir man ännu gladare och man bara njuter, av att leva =) Helt sinnessjukt skön dag idag. Natinoellt prov som jag skrev om tidigare idag, sedan matte sedan hem =) Ringde Daniel och vi gick ut och chillade, Einar följde med, ni som missat är det min kamera. 









Sinnesjuk soft dag det där, fick nya transtition nu så ska sätta mig i uterummet och dricka kaffe, läsa tidning och sola lite.



JUSTE!;D Kom på en sak som gör deagen bättre, ikväll smäller det HAMMARBY-Helsingborg, WOHO!!! Tv klockan sju =) Ni får updates KANSKE innan, men helt säkert i halvtid och efter matchen, men nu ska jag gå.. 

Puss puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0