Bilder och text

Här kommer lite bilder från gårdagens bravader med Petter och Daniel, vart helt okej och snart kommer en videoblog med =) Blir väldigt bra tycker jag =)

 Tm8 filmar ;)

 Filmar igen =)

 Petter hoppar nu

 Sedan softa vi

Lite bilder det, videoblog kommer när Daniel orkat redigera men känner jag han rätt kommer den nog ikväll, nu vet jag inte vad jag ska göra. Ska nog sticka ut och springa i superfina vädret, 16 + och strålande sol, mums on det asså! Var chill i skolan idag, gjorde inte speciellt mycket men var sjukt trött för jag kolla på klockan sista gången kl 10 över 1, hade så jävla ont i lilltån att jag inte kunde sofa! =)

Aja, skriver mer sedan eller ikväll!

Tjing! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0