1-1 men inte nöjd

Ack så nära nya 3 poäng, i 92 minuten river sulan ner Bojan i straffområdet och han sätter den. Fan så synd, 1a halvlek var Aik:s men 2a lekte Bajen med råttorna. Aja, Shaaban stog inte ikväll men Kristoffer Björklund var grym imålet =) På olles var det härligt. Dock var det ganska tomt mot slutet, och juste, i 72 matchminuten börjar Aikfansen kasta in papper och mynt på lolo vid en hörna och domaren funderar på att bryta matchen men återupptas. Har hänt för många gånger på Söder och då till fördel för motståndarlaget i Bajen får 0-3 i röven på "walkover". Då tycker jag det är bättre att spela vidare, ska man vinna ska det vara ärligt, inge fusk. Aja, slut för mig,

Nu ska jag sova som Törnrosa min vänner, pusspuss

image348

Nästa gång tar vi dem Knut =)!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0