Sweet

Tjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, är det bra? Joo tack jag lever=)
Idag har jag fotat;D Sedan gjort lite volter.. More about it!
I helgen vare sweet, fredags, fota, lördag, chilla,

På öldagen stack njag och Joel till Valbo köpcentrum, jag köpte inget men Joel inhandla ett minneskort:P Det var väl nice. Jag köpte en god glass, den var fan god!

Söndag: Jo då vare bmx jam på tågstationen i Gävle, det var ochså najs. Jag fotografera lite, det var najs. Fick någon sjysst på Morgan. Dennis vann allt och det var ett 6pack folköl, SWEET!

PICS!!

 Morg the Org!

Monster ögat Emil!

 Monster slam av Adam! Han klara sig oskadd som tur var!

 Bmx:ers yao

 Martin åker på ett litet "räcke" och snurrrar 180 grader ner!

Aja, pallar inge mer bilder nu. Men men, funderar på att ta med kameran te skolan och knäppa lite, får se!

Tjena! Sweet E!!!;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0