Hemlingby har vaknat!

I Hemlingby på söndag kommer vi köra cykeltävling, sedan ett railjam där Red Bull kommer med fina priser, mat dryck och stämning! Missa INTE denna feta dag!! Kommer med tid sen! Men se till att vara där!! Kul som fan att det händer något

Jaa, vad har hänt idag då? Nu ska jag tala om för er att jag har bytt klass=) så jävla skönt att gå med kompisar igen! Var sjukt tråkigt i gamla b=)

Sen har det hänt FETA grejjer inom fotografering men det talar jag om lite senare=)

Vill ni ha någon bild? okej då..
Nej du! det där lagga fett!:P Ni får länk till mina bilder på freeride.se!

http://www.freeride.se/member/photoalbum.php?id=74146

Vassego!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0