BUUH!!

Jaaa, nu blev ni allt lite rädda tror jag? =) höhö, Nu ska jag skriva skriva skriva, jag börjar 19:30, notera.

Söndagen: Fett! Det börjar med en tidig morgon, åker och kollar runt vart det finns snö, finns lite överallt, ringer Josef och säger att det finns, han säger åt mig och komma till backen där Zaki är placerad med Jocke och Red Bull bilen! Sweet,

 Das Car,

Jodå, Vad händer, alla kollar lite cykling, snackar lite! Sen bär det av mot snöhämtning. Alla sticker iväg och det blir lite tomt. Sedan kommer alla tillbaka med massa snö igen och det var inte lite! det hela räckte till 3 futures! SICK!
Det börjar bli lite oroligt då inte killen med railen kommer, Jeppe ringer honom och dem säger dem är vid maxi, sedan ser vi dem rulla in med en box och en rail. FETT, nu börjar det byggas!

 Jea jea

Nu börjar alla shapa och det börjar lägga på sig väldigt fint, Zaki såg mina rasta pins och stativ så han körde "rasta" team, Sprejade "kicken" och "inrunet" i rasta färger gjorde vi. Vart galet najs, Sen lirades skön Reggae.

 Rasta inrun

Sen börjades det körde  alla och det köttades, 270is, switchups och en massa jävla annat sjukt! Helt galet var det iaf.

 Jea, setupen vi körde på!

Efter ett tag tröttnade alla på att raila så¨då började dem hoppa i mini mini fjutt hoppet. MASSA sjuka tricks, volter, 720, 540 mute och mycket mer.

 Girls var ochså med och shredda. Najs och se!

Sen så var det prisutdelning.
skidklass

1. Elov Olsson
2. Olof Molin
3. Simon Ericsson

Snowboard Klass

1.Rickard Nilsson
2.Linus Bäckström
3.Gustav Hånell

Fetast salm.

Adam Sjöblom

Sen åkte jag hem och duscha varmt=)

Sen har jag varit ute och fotat lite mer, med Daniel Och Petter för Daniel ville ha bilder att skicka till sina sponsorer=) Resultat

 Daniel slår en pose

 En till en=)

Sen hoppar vi till Onsdag!
Då var jag ute med Elov och Petter och fota lite volter från "mure" och vid elovs lägenhet. Resultat:

 Elov, CA: 2,7 meter ner på gräs=)

 Fartig bild =)

Nu har vi kommit till kvällen på Onsdagen. Då var jag ute och cykla med Pontus och Henke. Det var najs.

Pontiman!

Jea, Nu orkar jag inte ladda några mer:P Tar ju år!  Men men, Nu ska jag skärpa mig med att uppdatera! Idag satt jag och Petter kvar i skolan till kvart i sju! Så sjukt röj ju:D Vi satsar på ett rekord och det ska vara typ till 9;D Juste, Vi har blivit nollade! Mer om det imorgon! Puss puss, Hejdå:)

Nu är klockan 20 30, noterá, det tog 1 timme att skriva allt:) sweet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0