Inge vettigt.

Jeaa Tjena. Var ute och spela fotboll med syrrans nyss på gräset. Det var fan kul! Fällde henne och finta, sen halka hon och slog röven som FAN! HAHA. Rätt åt sopan. Aja idag har jag varit i skolan och gjorde en rest från matteprovet förra veckan så nu är jag ledig från matten hela veckan! SWEET!. Slutar 09.40 på fredag. HELT underbart. Vet inte om jag kanske ska skriva klart novellen till fredag så är jag ledig HELA fredag. Det vore soft.

Har köpt ett nytt stativ för det andra pajja en helg när vi åkte skidor. Sen har väl inte så mycket hänt som är värt att ta upp:P I veckan blir det till att fota. Emil min kusin har fått igång trådlöst system till blixten så det blir kul att se vad han kan hitta på för skojj med det. Sen idag ville vi ut och fota med det men hans blixt har varit på lagning så fick han inte låna en av skolan för Patricia var "upptagen", BITCH! Vi var ju jättejättejättesugna på att sesha med blixtarna. Skittråkigt. Aja, ska väl dra mig vidare härifrån! Laddar upp någon bild.

 Min bakgrundbild=) Gillar den. Johan Stålhberg som tagit bilden:P  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0