Att köra en Blondinbella

Till:
Ramlösa Persimon
Simon Lindberg till konsumentservi. Carlsberg

Hej Ramlösa. Jag heter Simon och är en trogen kunde av era drycker.
Igår upptäckte jag nya smaken Persimon och fann den mycket god och den stimulerade mina smaklökar.
Perfekt att den heter Persimon efter som jag heter Simon.
Jag har en mycket bra blogg (http://simonlindberg.blogg.se) med väldigt många besökare och tänkte göra lite reklam för er och ni skulle nog få många kunder.
Då tänkte jag att ni kunde skicka gratis Ramlösa till mig som gratisreklam som jag visar upp eller lottar ut och skriver bra om era prdoukter, ni vinner folkets hjärtan och får mer kunder, vad tror ni om denna uppgörelse?


Svar;
Hej Simon,
Carlsberg Sverige AB får dagligen många förfrågningar från privatpersoner som önskar samarbeta med oss. Vi har ingen möjlighet att vara med på allt. Vi kommer därför framöver att fokusera på de få utvalda samarbetspartners, evenemang, annonseringar som vi redan har avtal och maximera våra insatser på dessa. Vi bjuder inte på drycker.
Tack för ditt erbjudande men vi måste tacka nej.
Med vänlig hälsning
 
Carlsberg Sverige
Konsumentservice
SE-161 86 Stockholm (Bryggerivägen 10) Sweden
Tel 020-78 80 20
www.carlsbergsverige.se

Dem vet inte vilken kund dem leker med! Det här ska kännas i deras plånböcker, nu är lågkonjan nära för dem med, Mo-ha-ha

Kommentarer
Postat av: victoria

haha, bra försök ändå!

2009-03-04 @ 19:28:51
URL: http://tjockochglad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0