Inlägg

Jo här är det rätt dött men nu ska det bli ändring på det. Har väl inte fått någon motivation efter sjukdomen då det var pissväder och ingen ork för att gå ut. Imorgon slutar jag tidigt efter ett pass på skridskor, grymt kul. Så då ska jag väl försöka hitta några objektiv att visa.

Öppet hus på skolan och jag höll för studiofotografering där jag, Pontus och några polare riggade en temporär fotostudio då våran lärare tog den riktigt, riktig liten pissråtta då hon inte kunde vara sjysst och bjuppa på den.
dock inga bilder från dagen.

hade väl inte mycket mer att säga men kikar ni in här igen samma tid ska ni nog se lite bilder, tjingtjong!

Kommentarer
Postat av: Adam

he


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0