Utmaning

Blev utmanad av David att göra detta, Är riktigt skeptisk till såna här saker egentligen men men, Kände mig tvingad, har man inte annat att skriva om får detta duga.

Utmaning: Gå in i din bildmapp, välj den sjättemappen och sedan den sjätte bilden. Posta den på din blogg och skriva något om den.



Bild från när jag fotade Alice innan hon blev "känd" i Idol. Sjukt varm dag och ingen av bilderna vart väl riktigt bra. Ena vart tryckt i lokal tidning men dem missade namn så jag tjänade lite pengar på detta, så jag klagade inte. Själva bilden då, varken nöjd eller missnöjd. En medelmåtta,

Jag utmanara, tada: Vem som vill! :)

Kommentarer
Postat av: michaela

sjuk nice ju :O

2009-02-04 @ 22:42:33
URL: http://mejx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0