Internet sviker som vanligt

Ja, nu har jag problem igen. Jävla skittelia och skitinternet. Usch, aja. Tänkte ladda upp lite bilder från städningen och dagen men efter som internet sviker på min dator får pappas vara en nödlösning. Dagen har spenderats hemma hos kusin där det bjöds på pannkaka i högar, kaffe, vindruvor, coca-cola och många avsnitt av serien 1000bröder. Diggar verkligen Ola Rapace. Så har jag städat garderoben, städat andra garderoben, fixat lyse till den och pimpat upp den rejält. Ihelgen ska vi lägga in ett ekgolv och måla om så den blir fräsh, sen så. Då är skeppet fullbordat. Nu tänkte jag ta mig 2 mackor och ett glas Oboy, sen hörs vi imorgon. Kanske att Einar följer med, det visar sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0