trött

Jo nu är jag trött, har redigerat två bröllopsbilder och tillsammans tog det 1 timme och 10 minuter =P Kommer upp ngn dag nästa vecka,
nu blir det gräsklipping och klippa häckar hemma hela sommaren för jag fick en lite överraskning av farsgubben,
bilder kommer iveckan på det med! =) hehe,
Sitter här på rummet och röker lite hasch, typiskt mig va? Nej det gör jag ju såklart inte, jag kollar ut över dem gröna grönskande träden och är i min lilla egna värld och mina idéer, allt från mässor till pengar som leder till små reklamannnoser. Flög ett flygplan utanför nyss, började tänka på syrran som är i Bracelona, idag vaknade jag halv 7, helt ensam, mamma och pappa jobba och kom hem 7 på kvällen, 12 timmar ensam hemma utan syster, känns konstigt, mycket konstigt eftersom man borde höra ljudet från hennes tv nu men det är mörkt i rummet. Nu ska jag inta mig tv:n med ett stort glas isvatten och sedan se på sporten för att inta en stor madrass med lite lakan som är tjocka över sig och drömma sweet dreams,

var hos emil idag och då lovade jag bilder, men han var framme med sin vän istället så han skickar
väl lite bilder snart jag kan posta! =)

Skriver mer imorgon och förhoppningsvis lite bilder.. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0